TESLİMAT – DEĞİŞİM – İADE

DEĞİŞİM

Ürünlerde Değişim Süresi Ne Kadar ?

www.kokosum.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması, Etiket ve aksesuarlarında bir eksiklik olmaması şartıyla, değişim süresi kargoyu teslim aldığınız tarihden itibaren "7 GÜN"dür.

İndirimde olan ürünlerde İade yada Değişim Var Mı?

"İndirimdeki ürünlerde" ne yazık kı iade ve değişim yapılmamaktadır. Lütfen siparişlerinizi bu durumu göz önünde bulundurarak veriniz. Aksi takdirde satış sözleşmemizi kabul etmiş sayılacaksınız.


Değişim İşlemini Nasıl Gerçekleştirebilirim?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orijinal paketleri ve ürün barkodları üzerinde olmak koşulu ile gönderilmesi gerekmektedir. İade için gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de gönderilmelidir.İade işlemini gerçekleştirmek için ürünler ile birlikte size iletilen formu dikkatlice ve eksiksiz doldurup geri göndermeyi unutmayınız.Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olunuz. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır. İade işlemlerinde bakiyeden 100₺ düşülmektedir (İADE KARGO BEDELİ 65 TL, İADE İŞLEM BEDELİ 35 TL). Detaylı bilgi ve yardım için 0542 565 67 83 numaralı whatsapp destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz.  "

Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2- Ayıplı/Defolu/Yanlış olmayan ürünlerin değişim işlemlerinde tarafımıza gönderirken kargo ücretini siz karşılıyorsunuz, ürün değişim işleminden sonra size gönderilen yeni ürününüzün kargo ücreti tarafınıza yansıtılmaktadır.

3- Değişimine karar verdiğiniz ürününüzü tarafımıza gönderirken kargo ücretleri sizin tarafınızdan karşılanmaktadır. Yeni ürününüzü size gönderirken Kargo Ücreti Tarafınıza Yansıtılacaktır.

4- İndirimli ve tek kalan ürünlerde değişim ve iade KESİNLİKLE YOKTUR.


Kapıda Ödeme Hakkında Önemli Bilgilendirme
Aşağıdaki bildiri sitemiz üzerinden kapıda ödeme yöntemiyle sipariş verip kargosunu hiçbir şekilde teslim almayanlar içindir.

Kapıda ödeme ile satın alınmış ürünlerin kargodan teslim alınması zorunludur. Teslim alınmayan ürünler iade edilemez. Teslim alınmayıp iade gelen paketler, firma tarafından kargo maliyeti eklenerek müşteriye tekrar gönderilmek üzere bekletilir.

Aynı şekilde ürün teslim alınmazsa satış sözleşmesi, onay alınması için telefon görüşmesi kayıtları ve alıcının beyan ettiği adresi, sipariş esnasında kullanılan bilgisayar yer adresi (IP/ MAC Adresi) delil olarak kullanılarak; Kapıda ödeme ile alışveriş imkanını kötüye kullanma, tedarikçi, kargo ve paketleme görevlisini gereksiz kullanma ve işgücünü yavaşlatma sebepleriyle; kargo masrafları, işletme masraflarının tamamının yasal yollarla tazmini için hukuki işlem başlatılır.

Alıcı kapıda ödemeli olarak satın aldığı ve teslim almayarak şirketi zarara uğrattığı her malın ve kargo dahil fatura tutarının en az kırk (40) en fazla doksan (90) katı kadar tazminat bedelini site sahiplerine peşinen ödemeyi resmen beyan eder.

Değiştirdiğim ürün Gönderdiğim Üründen Daha Pahalı

1- Değişim siparişinizdeki ürünlerin toplam tutarı gönderdiğiniz ürün/ürünlerin tutarından yüksek ise kalan tutar KAPIDA ÖDEME olarak size yansıtılacaktır.

2- KAPIDA ÖDEMELİ KARGO ÜCRETİ HİZMET BEDELİ DAHİL 100 TL'DiR. 

YURTDIŞI İPTAL & İADE

Yurtdışına yapılan satışlarda iade yoktur. Yurtdışından sipariş vererek değişim yapmak isteyen müşterilerimiz kargo ücretini kendileri ödemek mecburiyetindedir.

İPTAL & İADE

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü KOKOŞUM BUTİK adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı aldıktan sonra, ödeme şeklinize sadık kalınarak paranız iade yapılmaktadır.

- Ödemenizi kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz ,taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 10 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza havale /eft yoluyla 10 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz , tek çekim işleminiz kartınıza 10 iş günü içerisinde iade edilir.

- Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 10 iş günü içerisinde iade edilir.

-İade ve değişimde kargo ücreti gidiş ve geliş olarak alıcıya aittir. Anlaşmalı kargolarımız ile gönderim sağlayabilirsiniz. 

-Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız içeride ki bakiyenizden düşülecektir.

-İade-Değişimlerde Kargo Ücreti (Gelen Kargo ücreti Güncel Kargo ücreti olarak) bakiyenizden düşülecektir.

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi?

Vermiş olduğunuz IBAN dan kaynaklı bir sorun olabilir. Detaylı bilgi için WhatsApp Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. 0542 56 56 783

* DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

* DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.

* İNDİRİM, TEK KALANLAR VE AKSESUAR KATEGORİSİNDE OLAN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM BULUNMAMAKTADIR.

KOKOŞUM BUTİK-SEMA ANGI nın internet yüzü olan www.kokosum.com.tr den yapmış olduğunuz siparişlerde yukarıdaki şartlar yerine getirildiği halde değişim ve iade hakkınızı kullanabilirsiniz.

TESLİMAT

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişinizdeki tüm ürünler hızlı kargo için uygunluk sağlıyorsa, siparişinizi 24 saat içerisinde ilgili kargo firmasına teslim etmek üzere hazırlıyoruz. Siparişinizde tedarik edilmesi gereken ürün/ürünler olması durumunda kargoya verilme sürelerinde değişkenlik olabilmektedir.

Siparişim ne zaman teslim edilir?

Satın aldığınız ürünlerin tahmini teslim tarihlerine göre en hızlı şekilde size ulaşacak şekilde gönderim sağlanır. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firmasından tarafınıza SMS ile bilgilendirme sağlanır. Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişiniz kargo aşamalarını 'Kargom Nerede?' linkinden takip edebilirsiniz.

Kargomu teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

  • Siparişinizin güvenli bir şekilde size ulaşmasını sağlamak önceliğimizdir. Kargo ambalajının yırtık, eksik, hasarlı olmamasına dikkat edilmeli.
  • Siparişinizin bize iade edilmemesi için 3 gün içerisinde (Kargo firmasına göre değişiklik gösterebilir.) paketinizi belirtilen şubeden almanızı öneririz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
google.com, pub-7268796246909575, DIRECT, f08c47fec0942fa0